Translate

poniedziałek, 26 grudnia 2016

Wesołych świąt

Witajcie w ten świąteczny poranek.
Dzisiaj mam dla Was świąteczną kartkę. Wiem, że macie już dość świątecznej produkcji, ale to ostatnia w tym roku, obiecuję ;)


Do jej zrobienia użyłam mnóstwa moich ulubionych produktów z Wild Orchid Crafts: aniołka, czerwonych poinsecji i róż, sizalu, białych listków i tekturek Mehendi.



Użyłam też Marianne D CR1387 i CR1335.


Produkty z Wild Orchid Crafts:
MEHENDI - BORDERS GST-249
WHITE MULBERRY PAPER LEAVES - 1¼" (30mm) MKX-448
RED MULBERRY PAPER OPEN ROSES 10mm MKX-001
RED MULBERRY PAPER OPEN ROSES 15mm MKX-001
WHITE CABOCHON ANGELS MKX-189
IVORY SISSAL FIBRE MKX-586
WHITE SELF ADHESIVE PEARLS - ⅛" (3mm) MKX-506

Dziękuję za odwiedziny i życzę wszystkiego dobrego :)

6 komentarzy:

ewinka Nowa pisze...

Czerwień pięknie ożywiła szarości :-))) Piękna ,świąteczna kompozycja :-)))

Aneta pisze...

Cudowna! Ta czerwień wszystko ożywia i doskonale komponuje się z szarościami i błękitami.

mosia pisze...

Piękna i ta gwiazda betlejemska,ach!

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Śliczna!!!!!!!

wiola_c pisze...

Ja wcale nie mam dość Twoich pięknych świątecznych inspiracji. :)
Karteczka jest cudowna a czerwone akcenty pięknie kontrastują z zimowym tłem kartki. :)

Petras Bastelschätze pisze...

Stunning creation with the beautiful poinsettia and angel deco. I love the design of all.