Translate

środa, 21 grudnia 2016

Kwadratowa i okrągła

Witajcie :)
Dzisiaj dwa świąteczne bony na sesję fotograficzną. Pierwszy okrągły, bardzo fajnie się je robi.


Ozdobiłam go dość bogato. Do jej ozdoby użyłam papierów Craft&You Design. Na kompozycję kwiatową składają się poinsecje z Wild Orchid Crafts, złote owocki i wycinanki zrobione z zielonego papieru czerpanego z Namaste. Wycięłam je Marianne D LR0244, CR1288 i Craft&You Design CW013. Dodałam też brokatowe gwiazdki wycięte Marianne D CR1321, dzwoneczki i pomalowaną na zielono gazę.



Drugi bon jest bardzo prosty, zdobią go papiery z Galerii Rae i uroczy bałwanek wycięty Marianne D COL1413. Nakleiłam go na serwetce CR1331, dodałam też kilka śnieżynek CR1335.



Dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Pozdrawiam!

7 komentarzy:

aga-craft pisze...

Piękne obie , śliczna kwiaty i dodatki i cała kompozycja na bombce :) Zdrowych , błogosławionych Świąt Tobie i Twoim bliskim życzę i szczęścia w Nowym roku ;)

piaseiza pisze...

Świetne obie:)

mosia pisze...

Piękne prace!

a.le kartka pisze...

Obie prace sliczne! Bałwanek wyjatkowo uroczy:)
Dobrych i spokojnych Świąt!

Ульяна и Полина pisze...

Как красиво!

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Śliczne zaproszenia :)
Białe myśli lekkie jak puch niech anioł przywieje z nieba, otworzy skrzydłem nadziei i kolędę zaśpiewa. Bo dzisiaj jest piękny dzień, wszystko się rodzi na nowo, więc w blasku tajemnych świąt żyj zdrowo i kolorowo :)

wiola_c pisze...

Takie bony w świątecznej oprawie na pewno przyniosły mnóstwo radości. :)