Translate

niedziela, 6 listopada 2016

Cudownych Świąt

Witajcie.
Dzisiaj mam dla Was kolejną świąteczną kartkę, zrobiłam ich już całkiem pokaźną ilość. Dzisiejszą ozdobiłam pięknymi produktami z Agaterii.


Użyłam papieru Magic Dreams 3/6, całego w odcieniach szarości i błękitu. 


Pod kompozycją kwiatową (kwiaty jak zwykle z Wild Orchid Crafts) umieściłam ramkę z szopką, którą pomalowałam gessem, a potem lekko pośnieżyłam sztucznym śniegiem z brokatem. Napis nastemplowałam niebieskim tuszem i zaembossowałam. 


Użyłam również wycinanek z wykrojników Marianne Design: CR1378, LR0437.
Dziękuję za odwiedziny i wszystkie przemiłe słowa :* Pozdrawiam serdecznie!

10 komentarzy:

mosia pisze...

Śliczna!

agnieszkapasjonata pisze...

Przepiękna!!!

Lena scraphobby pisze...

Cudowna!!! Uwielbiam Twoje kompozycje kwiatowe,są fantastyczne :)

Craftfanka pisze...

Prześliczny bukiecik, kartka przepiękna:)

aga-craft pisze...

Śliczna, cudowna :) jak życzenia :)

Elżbieta pisze...

Śliczna! Mroźna i zmowa :)

Chimera pisze...

Piękna i jaka mroźna!

CdeBaca Crafts Gallery pisze...

So beautiful! Excellent job

Kasia Hajnas pisze...

Papiery Magic Dreams są śliczne i kartka z nimi prezentuje się prześlicznie, klimat mroźnych i eleganckich świąt. Pozdrawiam

wiola_c pisze...

Cudownie mroźna karteczka. Podziwiam, że kartek świątecznych zrobiłaś już sporo w tym roku a każda jest inna i wyjątkowa. :D