Translate

piątek, 2 września 2016

Dla nauczyciela

Niestety wakacje dobiegły końca, więc dostosowując się do szkolnych klimatów dzisiaj pokażę Wam kartkę dla nauczyciela, oczywiście pełną kwiatów z Wild Orchid Crafts.


Papiery pochodzą z Lemoncraft, dużą ramkę wycięłam Marianne D CR1350, użyłam też listków Marianne D COL1393. Etykietkę wycięłam CR1369.


W komplecie jak zwykle pudełko.


Ozdobiłam je perełkami, wycinanką Marianne D LR0419 i piórkiem z masy MS clay.



Dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Pozdrawiam!

13 komentarzy:

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Jaki piękny komplecik!!!!! Fajnie ozdobiłaś pudełeczko!

Ellen pisze...

Beautiful...love the colours!
X Ellen

Ann pisze...

Piękny :)

Gabrysia pisze...

Piękny komplet i NIEzwykłe pudełko :) Kwiatki rozumiem są farbowane?

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Dziękuję :)
Kwiaty miały takie kolory, nie potrzebowały farbowania ;)

Ульяна и Полина pisze...

Красота!

a.le kartka pisze...

Super komplet! Piórko i arkusik papieru na pudełku wyglądają bardzo fajnie :)

Olenkaja pisze...

Hm... tak sobie myślę, że brakuje mi epitetów by napisać coś oryginalnego a zarazem oddającego wrażenia, jakie sie ma patrząc na Twoje kartki. Nie długo będę do Ciebie zaglądać, zostawiać w komentarzu kropkę i odchodzić - wszak słów brak... Ja jestem nieodmiennie zachwycona.

CdeBaca Crafts Gallery pisze...

Beautiful card! I love these colors! Absolutely stunning!

edytta-p pisze...

Piękny zestaw, kolorystyka, dodatki... wszystko :)

piaseiza pisze...

Piękne podziękowania :)

artiza pisze...

cudeńko:)

wiola_c pisze...

Zjawiskowy komplet w przepięknej kolorystyce. Kopozycja Jak zawsze mistrzowska :-)