Translate

wtorek, 26 kwietnia 2016

Z rozetką

Komunijny składaczek, ozdobiony wytłaczanym papierem i rozetką.


Papier wytłoczyłam Marianne D DF3424, niestety słabo to widać na zdjęciach, ale na żywo wygląda to bardzo elegancko. Rozetkę zrobiłam za pomocą borderka LR0413. W jej centrum nakleiłam malutką serwetkę i wycinankę IHS Rosy Owl, który podkleiłam kosteczkami i odrobinę większym niebieskim kółkiem.  




Wewnątrz oczywiście miejsce na życzenia i kieszonka na pieniądze. 



Torebkę z Eco-Scrapbooking również ozdobiłam borderkiem LR0413.


 Dziękuję, że zaglądacie i za każde miłe słowo :* Pozdrawiam!

13 komentarzy:

dokaem pisze...

Bardzo elegancki i piękny komplet!

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Śliczny składaczek!

aga-craft pisze...

Przepiękna, od razu zapragnęłam takiej rozetki

aga-craft pisze...

Teraz widzę, że rozetkę zrobiłaś sama,a ja myślałam, ze to gotowy wykrojnik

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Tak, zrobiłam ją z bordera :)

Madlenia pisze...

:) Piękna!

Anka_Hanka pisze...

Elegancja i prostota, pomysł z rozetką fantastyczny!

Elżbieta pisze...

Śliczny upominek. Bardzo delikatny i elegancki :)

a.le kartka pisze...

Cudny składaczek, bardzo elegancki i uroczysty:)

miszka52 pisze...

Twoja praca - jak zwykle - piękna. Mam tylko drobne zastrzeżenie do zdjęć. Są (jak dla mnie) zbyt jasne, przez co nie widać szczegółów, jak choćby wytłoczenia papieru. Ściągnęłam jedno z nich i przepuściłam jedynie przez automatyczne, jednokrokowe poprawianie zdjęć. Od razu wszystkie szczegóły się uwydatniły i dopiero w pełni można podziwiać całokształt. :D

skok.na.szafe@gmail.com pisze...

Przepiękna i elegancka!

Monia - Monika Jakubowska pisze...

No tak, robienie zdjęć białym i w dodatku wytłaczanym pracom to trudne zadanie, przynajmniej dla mnie ;)

wiola_c pisze...

Świetny! podziwiam każdy detal i oczywiście rozetkę. :D