Translate

poniedziałek, 15 lutego 2016

Walentynkowo

Walentynkowy komplet - oczywiście gorący, pełen koronek, kwiatów i serc ;)


Folder i pudełko ozdobiłam papierami z Galerii Rae. Duże serca wycięłam wykrojnikiem Marianne D CR1225, malutkie DF3413. Kwiaty i listki  pochodzą oczywiście z Wild Orchid Crafts. Użyłam pięknych, dużych róż, dodałam mniejsze róże cottage i malutkie różyczki. Ciemnozielone listki świetnie uzupełniły całość.


Wewnątrz folderu na kosteczkach przykleiłam malutkie serduszka.


Pudełko ozdobiłam bardzo podobnie, użyłam tych samych róż cottage i tea.



Produkty z Wild Orchid Crafts:
MIXED RED MULBERRY PAPER TEA ROSES 40mm QVR-054
MIXED RED MULBERRY PAPER COTTAGE ROSES QVR-045
RED MULBERRY PAPER OPEN ROSES 10mm MKX-001
GREEN MULBERRY PAPER ROSE LEAVES - 1" (25mm) MKX-440
SELF ADHESIVE RHINESTONES - RED MKX-523

Dziękuję za odwiedziny i każde miłe słowo :* Pozdrawiam!

9 komentarzy:

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Romantyczna walentynka!!!!!!

Arleta pisze...

piękna kartka

Agnieszka Korman pisze...

Wspaniały zestaw, bardzo kobiecy! :)

Agnieszka Korman pisze...

Wspaniały zestaw, bardzo kobiecy! :)

scraPina pisze...

Jak ja uwielbiam patrzeć na Twoje wspaniałe prace! Każda dopracowana do granic możliwości, małe dzieła sztuki :)

Elżbieta pisze...

Piękne. Ta czerwień kobieca i intrygująca. Całość robi oszałamiający efekt :)

ewinka Nowa pisze...

Ogniscie i z pazurkiem :-))) Wspaniala walentynka :-)))

Violinowo pisze...

Piękna kartka, taka nawet sexi :)

wiola_c pisze...

Mega gorąca ta walentynka. :)
Świetne połączenie kolorów.