Translate

wtorek, 16 czerwca 2015

Listki

Czy widziałyście już nowe listki Rosy Owl, które miały premierę na Zlocie w Warszawie? Na początku zlotu zrobiłam z nimi szybką kartkę, by pokazać, jakie są ładne. Zdjęcia zrobione na stoisku Rosy Owl.


Użyłam listków 5, które pocięłam na mniejsze kawałki oraz podklejonego na kosteczkach napisu Moc życzeń.


Ramka to LR0327 Marianne D, kwiaty jak zwykle z Wild Orchid Crafts. Papier to Yellow Sand&Amber 13 Arts.


Na zlocie było bosssko, dziękuję wszystkim za uściski i pogaduchy :*

9 komentarzy:

Ewa Hudzik Zielonaliszka pisze...

Moni piękne i kartka i listki :-) U mnie już też zawisła kartka z tymi listeczkami :-). Ten drugi wykrojnik listkowy tez jest śliczny :-)

wiola_c pisze...

Moniś śliczna. Listeczki wśród kwiatowej kompozycji cudownie się prezentują. Szkoda, ze nie mogłam niestety zobaczyć jej na żywo. Al jeszcze bardziej żałuję, że nie mogłam pojechać z Wami i pogadać. Mam nadzieję, ze to nadrobimy wkrótce. :)

sklepmiszmaszpapierowy pisze...

Śliczne listki a kartka nimi ozdobiona -cudo :) Miło było się spotkać i pogadac:) pozdrawiam serdecznie :) :)

Matilde pisze...

Ślicznie wyglądają te listki!

a.le kartka pisze...

Śliczna kartka! Widziałam listki, widziałam:))

Marta Anita pisze...

Piękna kartka!

Lady E pisze...

hej Moniu miałam pisać juz kilka dni temu ale ciągle coś :) Kartki oczywiście cudne jak zawsze wszystkie ale muszę powiedzieć że widziałam Twoje kartki na zlocie i tak jak na fotkach są cudne to w rzeczywistości jeszcze śliczniejsze!!! O matko jakie piękne oglądałam z każdej strony :) CUDA!!!
Pozdrowienia :)

Ludkasz pisze...

Piękna kartka:)

Ewa S. pisze...

Kartka jest absolutnie boska, a listkom również nie mogłam się oprzeć i nabyłam je bez mrugnięcia okiem!!!