Translate

środa, 12 marca 2014

Po męsku

Czasem trzeba zrobić kartkę bez kwiatków, same wiecie jaki to problem ;) Zamiast kwiatków używam wtedy trybików. Dzisiaj mam dla Was taką właśnie trybikową kartkę ;)



Trybiki wycięłam w szarym kartonie wykrojnikiem Cheery Lynn. Rower również wycięłam z szarego i białego kartony wykrojnikiem Marianne D LR0233.Cyferki Marianne D COL1347 mają mnóstwo przestrzennych warstw i pokryte są mikrokulkami.


Ćwieki to Engraver Primy. Mikrokulki w dwóch rozmiarach 13arts. Papiery to moje ulubione szarości Piątku 13.





Dziękuję za miłe słowa o zmaltretowanej książce :* Pozdrawiam serdecznie :)

14 komentarzy:

pasjemari pisze...

Kartka piękna -kolorystyka fantastyczna .

mapowska pisze...

Super kolortystyka. Świetna kartka dla 40-latka :)

OriBella pisze...

Monia dla Ciebie nie ma nic niemożliwego, czy męska, czy kobieca kartka, wszystko piękne i subtelne:) W tej kartce bardzo podobają mi się trybiki okraszone ćwiekami i kryształkami, pomysłowo!:)

wiola_c pisze...

Super kartka! Podziwiam. :)

Chimera pisze...

Boska jest! Podoba mi się jej kolorystyka i świetnie dobrane dodatki :)

Joanna Wiśniewska pisze...

Bardzo fajna. Pomysl, zeby kwiatki zastapic trybikami bardzo mi sie podoba :)

joyanna pisze...

Super karteczka

Neline pisze...

wowww Monika, love your beautiful creation!!!

ewarost pisze...

Świetna kompozycja ...piękna karteczka :)

el pisze...

świetna , jakże dziś przydałyby mi się te trybiki

Klaudia/Kszp pisze...

Idealny komplet! :)

Ewa S. pisze...

Rzeczywiście, trybiki świetnie wypełniają miejsce kwiatków, ja je osobiście bardzo lubię nie tylko w męskich pracach i podziwiam umiejętności dziewczyn, które potrafią to pokazać. Ja jestem na etapie męskich z trybikami. A kartka prawdziwie męska, baaardzo mi się podoba!

Agnieszka Korman pisze...

Rewelacja!!! Piękne, warstwowe cudo:)

clos pisze...

łoooo świetna!