Translate

poniedziałek, 5 listopada 2012

2 z 2

W comiesięcznym cyklu Galerii Rae 2 z 2 tym razem przyszło nam zmierzyć się z papierem Implikacja w kolorze rudym i Ale plama! - Białe ślady. Za ich pomocą stworzyłam bardzo jesienny i nietypowy dla mnie skrap.


Skrap nietypowy dla mnie, bo niezwykle prosty. Użyłam mapki Sketch#232 Creative scrappers, jest to bardzo dosłowna interpretacja. Zdjęcie z niedawnej sesji przy fotogenicznym klonie.


Liście klonu wycięłam z białych plam za pomocą listopadowych wykrojników Marianne D LR0255. Idealnie dopasowały się do zdjęcia.


W związku z tym, że podczas szycia maszyna odmówiła współpracy, większość szwów wykonałam ręcznie.


Skrap jest przestrzenny, pogodny i ciepły, ale niestety nie udało mi się uchwycić tego na zdjęciach.


23 komentarze:

mośtynka pisze...

Pięknie ozdobiłaś swoje zdjęcie!
Kolory na pierwszy rzut oka są bardzo jesienne
POZDRAWIAM

GosiaMachynia pisze...

Bardzo fajny jesienny scrap :)

wiola_c pisze...

Piękne jesienne kolory, ślicznie współgrają ze zdjęciem. Liście klonu wycięte wykrojnikiem, wyglądają jakby właśnie spadły z drzewa. :)
Cudne zdjęcie. :)

krystynas pisze...

Może i niezwykle prosty, ale jakże efektowny - mnie zachwycił.
Piękne zdjęcie, a liście klonu to idealne dopełnienie całości.
Te kolory są cudowne.
Pozdrawiam

Anka_Hanka pisze...

Bardzo jesiennie ale i pogodnie wyszło, liście cudnie się wpasowały, jaki ładny ten nowy wykrojnik!

Joanna Oborska pisze...

Monia, jesienna pani jesteś :) Ślicznie to zrobiłaś :)

Klaudia/Kszp pisze...

Świetnie wyszedł :) Bardzo jesiennie, jak to piękne zdjęcie.

Nitki Ariadny pisze...

Ciepłe, jesienne cudeńko. Piękne!:)

Chimera pisze...

Jest pięknie, ciepło i słonecznie. Śliczne to zdjęcie :)

Bea pisze...

Fajnie te listki wychodzą ze zdjęcia!!!

Alicja w krainie papieru pisze...

Ślicznie wykonany scrap , super jesienne kolorki :)

rudlis pisze...

Piękny scrap! Jestem oczarowana jego lekkością ... no i cudnie wyglądasz na zdjęciu :)

Ala M. pisze...

podziwiam za własnoręczne przeszycia, cudny scrap!

Katrina pisze...

Świetny, klimatyczny, radosno-nostalgiczny scrap. :) Rewelacyjnie dobrane do zdjęcia dodatki. :)

Ursula Alice Stegmann pisze...

Hallo Monia, das sind so wunderbare sonnige Herbstfarben. Eine zauberhafte Fotoseite.
Liebe Grüsse, Ulla

AgaSi pisze...

Uroczy, bardzo lekki i pogodny scrap, listki klonu niezwykle realistyczne wyszły; pasujesz do każdej pory roku - w niebieskiej sukience śliczna Pani Lato, tutaj ciepła Pani Jesień :)

jolagg pisze...

Uroczo wyglądasz w tych listeczkach... cudnie dokończyłaś zdjęcie poza ramą... szok

Unknown pisze...

Piękny, ciepły scrap...

Ludkasz pisze...

Pięknie:)

Joanna Wiśniewska pisze...

...przy fotogenicznym klonie... ;)
Bardzo ladny, cieply scrap. Wiersz bardzo ladny, powazny taki, madry. Bardzo mi sie Twoja praca posoba.

zargos pisze...

Monia jakiego preparatu uzywasz do spękań ? Świetny skrap, zastanawiam się jak uzyskałaś efekty takich cieniutkich i drobnych spękań na literkach "jesień" :) ?

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Dziękuję Wam bardzo za miłe słowa :*

Małgosiu do spękań jest najlepszy preparat Crackle accents http://www.scrapcafe.pl/product.php?id_product=210

ania pisze...

Fantastyczny, a listki bajeczne:))