Translate

piątek, 13 lipca 2012

Domek wśród drzew

Ostatnie nowości Marianne Design zainspirowały mnie do stworzenia schodkowej kartki.


Domek to Marianne D - Wykrojnik viktoriański dom CR1218, który wycięłam z papierów z zestawu Marianne D - La Musique i Marianne D - Birds & Flowers. Nie wiem czy to widać na zdjęciach, ale dach i ganek jest podklejany kosteczkami 3mm. Wszystkie wycinanki mocno potuszowałam, aby uwydatnić tłoczenia.


Choinki to wycięta z papieru  Marianne D - Birds &Flowers Marianne D - Wykrojnik choinka CR1224. Jak widać ma naprawdę spore rozmiary ;)


Mój domek obrosły kwiatuszki silk flowers Marianne - pod oknem na piętrze zawiesiłam na kosteczkach skrzynkę z kwiatuszkami, rosną też przy przy ganku wraz z listkami Marianne D - Wykrojnik listki LR0229 i na płocie Marianne D - Wykrojnik budka, ptaszek, płotek LR0205.


Tak wygląda wersja letnia mojego domku, z pewnością pokuszę się o zrobienie wersji zimowej, ale jeszcze nie teraz ;)
Dziękuję, że jesteście :* Pozdrawiam i do zobaczenia :)

52 komentarze:

agateria.pl pisze...

Przecież to jest niesamowite!!! No i te szczegóły...! Już sobie wyobrażam jaki zrobisz piękny zimowy domek.

Chimera pisze...

Ty to masz pomysły!! W życiu nie pomyślałabym, że można wykorzystać ten domek w tak ciekawy sposób. Podziwiam i się zachwycam!!

Ewelina pisze...

Pif Paf leze! Wspaniala kartka!!

Katerina Lazio pisze...

Super!

vena7 pisze...

Bajeczna kartka...nawet nie mogę sobie wyobrazić jak to robiłaś ..wszystko takie piękne .

Barbara pisze...

Wypas...na pierwszy rzut oka wygląda to na jakiś projekt architektoniczny :)cudny pomysł!!!

cyga pisze...

Bardzo przytulny domek, aż prosi się, żeby go ubrać w świąteczno-zimową szatę.

Karmeleiro pisze...

Kochana, jesteś mistrzynią przestrzennych kartek!

Joanna Wiśniewska pisze...

Cudna :)

chanya13 pisze...

Uroczy, tylko w nim zamieszkać. Już czekam na wersję zimową. Jakoś na początku wykrojniki domków do mnie nie przemawiały - a widzę, że można z nich wykrzesać cuda!!! Choinka cudna, pozdrawiam

OK pisze...

очень красиво!

Kasia B. pisze...

oniemiałam z wrażenia, cudo!!!
Jesteś Genialna!!!
Pozdrawiam :)

Megliken pisze...

wow, wspaniały pomysł! wygląda bajecznie!

Ludkasz pisze...

Cudny domek:) Jestem pod wrażeniem:) Od teraz już podobają mi się wykrojniki domkowe;)

wiola_c pisze...

Monia jak tylko zobaczylam domek opadla mi szczeka. Tyle szczegolow. Dopracowany jest w najdrobniejszych detalach. podziwiam Twoja wyobraznie w tworzeniu prac. :-)
Pozdrawiam urlopowo. :-*
p.s. nie moglam odmowic sobie zagladniecia na Twoj blog.;-)

fasoolka pisze...

Wow, domek wygląda niezwykle bajkowo :) podziwiam Twoją cierpliwość! pozdrawiam :)

KLAUDIA-GR. pisze...

Cudeńko ! :)

Linda pisze...

very beautiful card
hugs Linda

IWA pisze...

Zaniemówiłam!

Ankie vd Polder pisze...

Ha Monia, this looks great. Wonderful creation you've made. Hugs, Ankie

Unknown pisze...

ale czad!:D

Klaudia/Kszp pisze...

Genialny domek! :)

coco.nut pisze...

niesamowita kartka, po prostu obłędna!!!

Chanderella pisze...

To jest kartka?! Żartujesz? Jest przepiękna! <3

AgaSi pisze...

Czekałam i zastanawiałam się, co też wyczarujesz z tego domkowego wykrojnika :) muszę Ci powiedzieć, że efekt przeszedł moje najśmielsze oczekiwania. Wygląda to jak scenografia do jakiegoś przedstawienia. Cudo, Moniś, cudeńko!

maggie pisze...

Cudna ta chatka..tez chce taka :P

Ala M. pisze...

cudny!!!

ArtIs pisze...

Kapitalny domek! Podziwiam za cierpliwość, wspaniały efekt!!!

Katrina pisze...

Niezwykle klimatyczna i oryginalna karteczka! Cudeńko! :D

Moniś-ka pisze...

Przegenialna:) dopracowna w kązym szczególe.
Pozdrawiam ciepło:)

Artes de Nágela pisze...

Very cute!
Loved every detail!
Have a good weekend!

OriBella pisze...

Hit sezonu to będzie, zobaczysz:) Genialna (i iście pracochłonna karteczka:)!!!

Gocha pisze...

No teraz to pobiłaś wszystko! Rewelacja!!! :)

Riet pisze...

This is so wonderful Monia.

Hugs Riet.xx

Marghe pisze...

hermosa, me encanta...
Beautiful I love ...
Piękny kocham ...

Ursula Alice Stegmann pisze...

Ein wunderschönes Haus hast du da gemacht.Es gefällt mir sehr.
Liebe Grüsse, Ulla

Beacia - 24 pisze...

Domek cudny, wręcz oszałamiający, to co kiedy mogę się wprowadzać ;p

Gosia pisze...

Dziewczyny wszystko już napisały, mogę tylko podpisać się pod ich słowami ;)) A może tak w tzw międzyczasie karteczka jesienna? Pozdrawiam

Anabel pisze...

małe dzieło!!!

BellaArt pisze...

Podziwiam Twoją kreatywność!:) Zgadzam się z AgaSi, mi również skojarzył się ten domek z jakąś scenografią:) Coś wspaniałego!:))

Niebiesko_Oka pisze...

Jesteś po prostu niesamowita!
:..N.I.E.S.A.M.O.W.I.T.A..:
Twoja kreatywność nie zna granic...
Za każdym razem czuje się mile zaskoczona :).
A ta leśna chatka powaliła mnie na kolna ;).
Obłędna kartka!!!

krystynas pisze...

Wygląda naprawdę imponująco...
Twoja pomysłowość nie zna granic - kartka niezwykła.

Daria pisze...

No ja padłam z wrażenia, jak dojdę do siebie to mozę napiszę coś sensownego :) WSPANIAŁA!

Carola pisze...

What a beautiful card!!!

Chris pisze...

Absolutely beautiful!

Anonimowy pisze...

Fascynująca praca :) patrzę i nie potrafię oderwać wzroku ;) cudo

MontanA pisze...

Wspaniała kartka! Ile czasu zajęło Ci jej zrobienie???

Dorota pisze...

Moniko, czarodziejska kartka! Szacun wielki, jestem pod wrażeniem!
Pozdrawiam serdecznie :)

Unknown pisze...

Niezła chata... mega super pomysł...

Matilde pisze...

Coś pięknego! Nie mogę się doczekać wersji zimowej! Na pewno będzie hitem na tegoroczne święta :)

Momo pisze...

Dear Monia,
your house is gorgeous. I'm thrilled!
With the Scandinavian-House-die I made a wind light. If you want to watch it, please click here Monis lantern
I look forward to your visit and send you greetings
Moni

Magda Wisiorek pisze...

Absolutnie niesamowita!! Stworzyłas prawdziwe cudo, pomysły się tu mnożą, a ja zamiast JUŻ wychodzić do pracy, oczu nie mogę oderwać :)