Translate

wtorek, 15 maja 2012

Dzień niezapominajki

W Kalendarzu świąt nietypowych Rapakivi w maju obchodzimy Dzień niezapominajki.
Dziewczyny zrobiły piękne prace, a moja interpretacja to kartka ozdobiona obrazkiem tych uroczych kwiatuszków.


Użyłam papieru dopasowanego do nich kolorem, czyli Hectic Eclectic #4. Rozjaśniłam go białą koronkową wycinanką i zielonymi dodatkami.



Zielone dodatki to śliczna wstążka, gałązka wycięta z Time4joy #6 spryskanego glimmer mistem Key lime pie. Pod obrazkiem również umieściłam Time4joy #6, wymierzyłam tak, by zrobić jednolitą ramkę.  Do tego kilka perełek i gotowe :)


Dziękuję Wam za wszystkie miłe słowa i pozdrawiam serdecznie.

37 komentarzy:

zargos pisze...

Powiem tylko tyle : "WOW" :)

po godzinach pisze...

rety jaka cudna!!!! Cudo!

Ludkasz pisze...

Pięknie jak zwykle:)

k@rin pisze...

Very beautiful.

Joanna pisze...

Śliczna:)

Boei pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Boei pisze...

Piękna! Cudowne niezapominajki- i te na obrazku, i te obok niego;)

Wanda pisze...

przepiękna karteczka:)

Artes de Nágela pisze...

Beautiful blue card!

barbarahaft pisze...

ślicznie wszystko skomponowane...

Chimera pisze...

No i kolejne cudo! Prześliczna karteczka i te kwiatuszki, są przeurocze :)

Ala M. pisze...

karteczka podoba mi się szalenie!

Mihaela pisze...

Love this card, so beautiful!!!

Hogata pisze...

Ale piękne kolory!! Świetna, genialny ten granat w tle.

ArtIs pisze...

Jeszcze nie widziałam u Ciebie karteczki w takiej kolorystyce:) Pięknie wygląda to zestawienie, a obrazek rozjaśnia całość. Ślicznie!

Halina pisze...

Fantastyczna kartka:)

Anula pisze...

Śliczna kartka! Piękne zestawienie nietypowych kolorków:)

donka66 pisze...

Cudowna!

Matilde pisze...

Śliczna! Uwielbiam niezapominajki!

Alicja w krainie papieru pisze...

Piękniutkie te niezapominajki , kartka wspaniała !!!

chanya13 pisze...

Wdzięczna kartka - wdzięczne kwiatki.

OK pisze...

ВОСХИТИТЕЛЬНО!

Violinowo pisze...

Piękna karteczka z niezapominajkami:)a swoją drogą fajne święto.
Pozdrawiam

Daria pisze...

Piękne kwiatki, a całość rewelacyjna :) Pozdrawiam serdecznie :)

bossanova pisze...

prześliczna!

Joanna Wiśniewska pisze...

Bardzo ladna, swietnie dobrane kolory, zawijaskowy akcent z niezapominajkami bardzo mi sie podoba.

perelka111 pisze...

fajna:)) no coz moge wiecej powiedziec:))

Anabel pisze...

przecudna karteczka :) te kolory... ta perfekcyjność!!

cyga pisze...

Co za wiosenna świeżość, przeurocza.

Barbara pisze...

Niezwykłe macie te święta...karteczka również niezwykła :)

Asia Hadzik pisze...

ładnie:D

GosiaMachynia pisze...

Bardzo ciekaw połączenie kolorków i w ogóle bardzo mi się podoba cała kompozycja taka inna :)) Ślicznie !!

AgaSi pisze...

Cudna jest, kolory super zestawione, bardzo podoba mi się też ten wykrojnik brzegowy.

freesie pisze...

Tej kartki nie da się zapomnieć. Po prostu rewelacyjna!!!!!

OriBella pisze...

U Ciebie karteczki, obrazki mają jakiś magiczny czwarty wymiar:) Wszystko wygląda tak świeżo, jakby co dopiero zerwane były te kwiaty:) I te na obrazku i te poza nim:)Prześliczna karteczka:)

wiola_c pisze...

Piękna oprawa ślicznych niezapominajek :D

Julapi pisze...

Bardzo delikatna i pieknie prezentuje sie wykrojnik brzegowy.