Translate

wtorek, 31 sierpnia 2010

A dziś swing...

...ale nie muzyka, tylko kartka typu swing, zrobiona według tych wymiarów.
Oj wcale mi się nie udawała, po raz kolejny stwierdziłam, że nie nadaję się do precyzyjnego wycinania... Zepsułam jedną bazę i walczyłam dalej. Jednak było warto, bo efekt nawet mi się spodobał. Oczywiście na fotkach tego uchwycić nie mogłam :(
Użyłam perłowego papieru K&Company, kwiatków z Magdowa i ćwieka ze scrap.com.pl.
Chciałam się jeszcze podzielić z Wami radosną wiadomością  - kartka z poprzedniego postu, ta z szydełkowymi kwiatkami została wybrana do TOP 3 Unscripted Challenge :)))
Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze, a co do zabawy, do której mnie zapraszacie, to postaram się wziąć udział, jak tylko znajdę wolną chwile ;)
Pozdrawiam gorąco mimo deszczu za oknem.

13 komentarzy:

Ludkasz pisze...

Gratuluję Ci wyróżnienia:)
A karteczka jak zwykle pięknie skomponowana:)

bossanova pisze...

gratuluję wyróżnienia! a karteczka swing jest przepiękna! sama mam na taką chrapkę, więc pewnie już niedługo... piękna praca!

Kasiula pisze...

Śliczna :)

Joanna Oborska pisze...

Gratuluję wyróżnienia!
A ta kartka jest zachwycająca!

magda pisze...

super kartka! tez musze sprobowac taka.

Linaewen pisze...

Z humorem i z klasa-super!
Oj, też znam problem popsutych baz :/

Cookie pisze...

zapraszam do zabawy 10 rzeczy które lubisz
http://cookie-handmade.blogspot.com/2010/08/co-lubie-kocham-i-uwielbiam.html

Gosik pisze...

sliczna! gratuluje wyroznienia :)

OriBella pisze...

Przepiękna karteczka, wiem, że się powtarzam, ale brak mi słów na określenie tak pięknych kartek. I nie "siedzisz" w jednym szablonie, ciągle coś nowego, innego pokazujesz, śliczności!!!

Maggie pisze...

Zapraszam Cię do zabawy w Lubię.Szczegóły na moim blogu.
Pozdrawiam cieplutko:)

Mona Pendleton pisze...

Wow! What a beautiful card! All those lil flowers & pearls look so pretty!

Artnova pisze...

Śliczna i taka optymistyczna w barwach! Pozdrawiam serdecznie

dagala pisze...

śliczne te twoje kartki. te składakowe są absolutnie cudne. idealnie dobrane dodatki;)