Translate

wtorek, 29 czerwca 2010

Kwieciste, czyli tak jak lubię...

Dwie pełne kwiatów karteczki.
Pierwsza według mapki GS#44, znów częściowo inspirowana Agnieszką-Scrappassion.
Druga kartka wycinana. Pytałyście w komentarzach o szablon do moich kartek - szablon skopiowałam z zeszytu kartek do jurnalingu, odkupionego od Cygi i trochę go przerobiłam. Odrysowuję i wycinam nożyczkami.
Papier z pierwszej kartki do Daisy D`c, a drugiej mocno potuszowana na niebiesko Maria Antonina ILS. Kwiatki na drugiej pochodzą z tego sklepu.
Czy wolicie jak wstawiam większe fotki, czy mniejsze? Mam nadzieję, że są wystarczająco wyraźne, jeżeli nie, to proszę napiszcie mi :)
Dziękuję Wam serdecznie za wizyty i komentarze:*
Pozdrawiam słonecznie:)

12 komentarzy:

Colorina pisze...

obydwie przepiękne:)chociaż moją faworytką jest ta druga w zieleniach i niebieskościach głównie ze względu na kształt kartki:)a zdjęcia idealne:)pozdrawiam bardzo słonecznie:))

fussia pisze...

Ślicznie ci te karteczki wychodzą.
Widzę, że nadziękujesz się tego lata ;)

immacola pisze...

Twoje karteczki są tak mocno twoje, że nie sposób je z innymi pomylić :)
Obie są piękne, ale chyba ta druga bardziej mi się podoba

Jowita pisze...

Karteczki sa przepiekne, oryginalne, eleganckie, cudowne

bossanova pisze...

piękne prace! świetnie dopracowane karteczki!

Julapi pisze...

Widzę że nie obijałaś się po spotkaniu:) Uważam że zdjecia są lepsze, kolory wyraziste, format też jest w porządku.

papertrails leaver pisze...

gorgeous!

Kayla pisze...

Gratulacje!

Sylvia pisze...

Beautiful cards!

cnelson pisze...

Gorgeous cards!

Mrouh pisze...

Obie piękne, widac ze oswoiłas ten ozdobny kształt. Jako miłosniczka wszelkich odcieni niebieskiego wybieram drugą, ale tak 49 do 51%.

u Alojka pisze...

jak ja lubie takie kartki, sama jeszcze tak nie wycielam zadnej.